Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Surfer Dude, LONDONI kalandok

Címkék

FARKAS TÖRVÉNYEK...

2013.02.20. 21:05 Surfer

Egy ekkora lakóközösségben nagyon vigyázni kell a cuccainkra!!!!-ez ma is kiderült...

Éppen kint állunk a kertben és beszélgetünk, amikor nyílik a kis ház ajtó és kilép Tibi, kezében egy késsel, mormog magában és ujjával a pengét, simogatja...

Tekintetünk a késre szegeződik..."nagyon ismerős kés!?" amikor is Racsni felteszi a következő kérdést: "Te, Tibi milyen kés az?- szemrebbenés nélkül a válasz: "bentről van, nagyon király éles kés, nagyon szeretem.....":D

Leesett az állam és reagálni sem tudtam, csak nevetni...Amit kint felejtesz a közös területen annak abban a pillanatban új gazdája lesz vagy valaki, megeszi...:D

De azért nem kell minket félteni, fogékonyak vagyunk a lakóközösség törvényeire és gondolkodásmódjukkal, ha bár nem is feltétlen mindenben értünk egyet szemet szemért alapon :D például mosóport olajt stb. stb. kell vásárolnunk mert ugye: "AMI A KÖZÖS TERÜLETEN VAN AZ, AZ ENYÉM"- ha épp én vagyok ott.... :D

A kés végül visszakerült hozzánk abban a pillanatban, amikor Tibi egy pillanatra levette figyelő tekintetét a "szuper jó, éles késről"... :D

"LONDONI MAGYAROK ÉN ÍGY SZERETLEK!"

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://surfer.blog.hu/api/trackback/id/tr495094903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása