Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Surfer Dude, LONDONI kalandok

Címkék

Grease

2013.03.07. 03:15 Surfer

Ace-Cafe-9.jpg

               Ma belecsöppentem valamibe, amibe mindig is akartam. Éppen Hot Rod találkozó volt… Már messziről láttam hogy ez „durva” lesz, amikor megpillantottam az első lángnyelves gépállatot. Percekkel később megérkezett Danny Zuko fekete gépsárkánya és már teljesen biztossá vált számomra, hogy a mai program: IDŐUTAZÁS, és meló…

crw_1755.jpg

                Beléptem az ajtón, és egy jelmezbálba csöppentem, természetesen pontosan kivehető volt, ezek az emberek jelmezben és a múltban élik az életüket, abban a világban, amit a Grease pontosan bemutatott. 

 

7526848592_854653c954_m.jpg
Szép idő volt ezért bent zene szólt hangosan, kint az autók közt beszélgettek, ettek-ittak, és jól érezték magukat az emberek, elkezdtek szállingózni a motorok is, és velük együtt egy másik életforma, ettől igazán különleges ez a hely, nem véletlen hogy 1938 óta áll, még a háború is csak egy rövid időre tudta megsemmisíteni.

 

Ezek után már nem is számított, hogy mi a munkám és, hogy egyáltalán dolgoznom kell, mert legalább része lehettem…

IMG_2342.JPG

IMG_2345.JPG

IMG_2341.JPG 

                IMG_2354.JPG

IMG_2346.JPG

IMG_2349.JPG

s_CRW_8310.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://surfer.blog.hu/api/trackback/id/tr845120811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása