Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Surfer Dude, LONDONI kalandok

Címkék

A Hullámokhoz vezető ÚT:

2013.03.01. 21:13 Surfer

Lassan már én is kezdek kételkedni abban, hogy vajon Ébren vagyok-e?

Kedd óta valami megváltozott, beléptünk „FURA” városba, azóta csak jó dolgok történnek és minden halad abba az irányba, amit elterveztem.

Az első próbanapon azonnal láttam: tökéletes ez a hely a kezdéshez!

Kezdtem a legalján:

Első nap: mosogattam, 3 óra múlva elkészítettem első hamburgerét

Második nap: elvoltunk.... :)

Harmadik nap: kukta vált belőlem, majd napközben mondták, hogy jövő héttől legyek a Bárban, persze, csak ha akarom...oké, mi lesz a következő?

 

Retteghet Kelly Slater mert hamarosan érkezem!go-surf.jpg

 

Jelentem, LONDON MEGJÖTTEM!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://surfer.blog.hu/api/trackback/id/tr545112172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása