Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Surfer Dude, LONDONI kalandok

Címkék

FURA...

2013.02.27. 03:52 Surfer

IMG_2245.JPG

Camden Town önmagában is egy varázslatos hely a saját maga „fura” formájában: rengeteg fura ember, fura bolt, fura kocsma, az egész fura és néha meghökkentő is, de pont ez a jó benne.

A biztosítási szám elintézése után elindultunk körbenézni fura világban, az első kocsmáig jutottunk, ahol az első „meg kell kóstolni” sör fogyasztása közben kaptam egy hívást az Ace Cafe-ból, hogy amennyiben nekem is megfelel ma este 6 órakor várnak. Mivel már nem volt sok idő hátra, elindultunk hazafelé...

 

4 órakor már tűkön ültem, hogy na vajon ebből mi fog kisülni???pár órával később egy hamburger de ott még nem tartunk…

Fél 6 kor megérkeztem arra a helyre, amire első pillanatban azt mondtam: „itt akarom elkezdeni londoni kalandjaimat”

Egy röpke 15percben megmutatták a tűzvédelem legújabb játékát, aminek a lényege a következő:

1. Mutassuk meg az összes vészkijáratot (alkalom adtán a részegek is használhatják!)

2. Az összes tűzjelző gombot

3. Az összes poroltót

4. Az összes beépített kütyüt

5. Az összes mindent

Majd végül találjuk ki, hogy hol nincs poroltó?? A válasz az, hogy SEHOL, mert itt tényleg mindenhol van!

Ezek után elkezdődött a munka, hogy pontosan mit is kellett csinálnom nehéz lenne leírni, mert természetesen a ranglétra legalján  mosogatással kezdtem, kis idő múlva elkészítettem életem első hamburgerét egy igazi konyhában, utána megint más csináltam majd a nap végén mondták, hogy idővel bármit kipróbálhatok, ha szeretek itt lenni és jól csinálom az éppen aktuális feladatom. Szóljak és kipróbáljuk, ennek is eljön az ideje. ;)

A hely pontosan olyan amilyennek leírtam, ma épp német autótalálkozó volt, a parkolóban mindenhol tuningolt és nem tuningolt német autók parkoltak, tiszta Halálos Iramban feeling. Pénteken motoros találkozó lesz, utána Hot Rod, itt ha nem is minden nap, de hetente vannak ilyen megmozdulások.

Holnap 5-re megyek vissza, de a lényeg, hogy van MELÓM! (és szívesen csinálom bármit is kell)

Ez a nap így alakult...

Fura Város részletes bemutatása most elmarad, de hamarosan az is meglesz!

 

IMG_2246.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://surfer.blog.hu/api/trackback/id/tr435107583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása