Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Surfer Dude, LONDONI kalandok

Címkék

Tiszta AMERIKA Londonban!!!

2013.02.19. 20:52 Surfer

Reggeli után egyből, válaszoltak az egyik helyről, akikkel felvettem a kapcsolatot a FACEBOOK segítségével, és mondták, hogy menjek be személyesen...Oké!! Délután, estefelé ott leszek!

images.jpg

Ez az a hely ahol tényleg szívesen dolgoznék képek alapján is, amikor megérkeztem épp egy VW air cooled + T4/T5 vans találkozó volt, olyan autókkal és motorokkal a parkolóban, hogy csak pislogni tudtam...

Beléptem a Bárba és mintha a 66-os út mellet egy csehóba tértem volna be persze sokkal modernebb kivitelben, bármerre néztem mindenfelé bukósisakok motorosok a sarokban egy relikvia shop meg rengeteg dolog amit nem volt időm megnézni mert ugye én a managert kerestem, a hely előtt óriási parkoló tele motorokkal és most éppen autókkal is...

Megérkezett a Manager...elmondtam neki, hogy szeretnék itt dolgozni, mert nagyon tetszik a hely és nekem bármilyen állás megfelelő az elején...rávágta, hogy valószínűleg szükségük lesz valakire, mert az egyik alkalmazott épp most megy el.... Kitöltöttem a jelentkezési lapot és mondták, hogy hívnak, szerintem holnap vagy holnapután legkésőbb..

Érdemes megnézni, aki szereti az ehhez hasonló helyeket azt egyből magával ragadja, minden nap kb. minden percben "szuperklassz" épített járgányok és motorok jelennek meg általában szervezett találkozó keretein belül...

A hely a következő:

http://www.ace-cafe-london.com/

vagy akinek van FACEBOOKJA :D:D :

http://www.facebook.com/acecafelondon

MAJD MÉG JELENTKEZEM!!!

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://surfer.blog.hu/api/trackback/id/tr795092903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása